fredag 25 februari 2011

Inte för att skryta....

Hedersomnämnd

Inte för att skryta men här ser ni ett av tio hedersomnämnda bidrag (av 8000) från SL kortdesigntävling! Herregud, det känns som jag vann! Jag insåg snabbt, då jag deltog i tävlingen som baserades på att man skulle får flest röster, att jag omöjligt kunde nå de tusentals röster som krävdes för att vinna. Hoppades att reglerna på något mirakulöst sätt skulle ändras bara för min skull (hahaha). Men det här känns nästan bättre. Jag är hedersomnämnd... Inte ofta man får bli det liksom!

Men ärligt! Ingen hade sett bidraget om det inte hade varit för alla hundra fantastiska röster! Så TACK TACK TACK för att ni tror på mig!

6 kommentarer:

  1. Vad ballt! Där ser du, du är ju bäst! Den är så fin, både jag och Björn sitter här och är jätte glada. Tänk bara över 8000 bidrag och dem lyfter fram ditt som dem en av deras favoriter.

    Men det här var väl lite givet när du är lite bundis med en av jurymedlemmarna efter att jag sydde en tröja till han och du skjutsade mig hela vägen till gbg för att lämna den och gå på en spelning (samt samma natt åka hela vägen hem till Småland för jag hade bal dagen efter). ; )

    SvaraRadera
  2. Ja det är helt sjukt!! Känns som jag typ vunnit hela alltet ;)

    Haha, ja vi är ju SÅ bundis efter det ögonblicket att jag säkert därmed blir utvald ;) (även om jag i smyg smög in några få väl utvalda ord som kan kännas igen). Men det är onekligen en resa jag aldrig glömmer! :)

    SvaraRadera
  3. Åh, grattis! Förstår verkligen att du är stolt! Det ska du verkligen vara! :)

    sv: Ja, skulle man kunna bära upp dem så varför inte! Fast jag är nog mer inne på de stövlarna du har i din header i så fall, haha:)

    SvaraRadera
  4. Elin det här är riktigt häftigt!!! Med risk att låta knäpp måste jag säga att jag är inte bara imponerad av dig utan ganska stolt också :-). Fast det är ju helt klart inte okej att fjäska för juryn... Kramar

    SvaraRadera
  5. britta: Tack så mycket! Ibland tror jag att jag spricker av stolthet. Vilket i och för sig hade varit fjantigt att göra med tanke på att det egentligen egentligen inte är någon stor grej ;)

    Hanne: Ja visst är det! :D Var hur stolt som helst. Jag blir bara glad. Och jag veeeet att fjäsk är fel. Det kommer bara så naturligt för mig ;) Fast jag vet inte om det gills som fjäsk om inte den jag fjäskar för ens vet om det...

    SvaraRadera
  6. Svar: Tack så mycket! :)

    Vad häftigt! Jättesnygg bild, jag förstår varför den blev en av tio hedersomnämnda! :)

    Kram
    Johanna

    SvaraRadera